Kosten in zicht!

Samen sta je sterk.
De samenwerking  binnen Trevin biedt de oplossing voor alle drie de organisaties op ICT dienstverlening. Vooral op gebied van continuïteit, kennis en reduceren kwetsbaarheid biedt de samenwerking voordelen. Een goed voorbeeld van samen sta je sterk.

Spin of
Om tot de juiste dienstverlening te komen moet je afspraken maken. De afspraken die Trevin met haar klanten heeft, zijn onder gebracht in een Producten en Diensten Catalogus (PDC). Deze gaat veel verder dan “dienstverlening leveren aan alles waar een stekker aanzit”, historisch gezien het ICT domein bij corporaties. Door afspraken te maken waar je van bent, en waar je dus ook niet van bent krijg je inzicht. Met inzicht kan je sturen. 

Een versnelling
Naast afspraken moet je ook veranderen. De klant van Trevin wordt de opdrachtgever, Trevin zelf (vaak) opdrachtnemer. Een ontwikkeling die binnen de organisaties was ingezet, maar met de oprichting van Trevin pas echt van de grond is gekomen. Je ziet de dingen veel scherper als je op deze wijze gaat samenwerken.

We liggen op koers
Samenwerken binnen Trevin geeft inzicht in de kosten.  De producten en diensten catalogus is waar voor is betaald. Hiermee is de basis van de ICT dienstverlening gedekt. Voor elke aanvullende vraag moet de klant zich afvragen of de investering gewenst is. Dit helpt onze klanten om de discussie over investering van maatschappelijk geld goed te kunnen voeren.

We liggen op koers.

Plaats een reactie